1) Hoe kan ik bestellen?
Via onze pagina 'verhuisdozen bestellen' kunt u veilig en makkelijk uw bestelling plaatsen. Indien u daarbij vragen heeft kunt u ons ook altijd bellen.

2) Kan ik de verhuisdozen ook afhalen?
In principe niet, uw bestelling wordt afgeleverd op het adres dat u opgeeft. In onderling overleg kan bij een grotere bestelling evt. een afhaalafspraak met u worden gemaakt.

3) Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Wij bezorgen uw bestelling met een vrachtwagen voorzien van laadklep. Het bezorgadres moet daarom goed bereikbaar zijn zodat wij uw bestelling kunnen lossen.

4) Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen 1-2 werkdagen (na ontvangst van uw betaling) bezorgen wij op het afgesproken bezorgadres. We spreken van tevoren een bezorgdatum met u af. Er dient iemand tussen 8 en 17 uur aanwezig te zijn op de afgesproken bezorgdatum om de bestelling in ontvangst te nemen, wij kunnen u ook evt. een uur vantevoren bellen.
U blijft zelf verantwoordelijk voor de juistheid van het bezorgadres. Check dit daarom ook altijd nog op de bestelbevestiging die u van ons per mail krijgt. Een 2e bezorgpoging welke plaatsvindt nadat de chauffeur het adres al heeft verlaten, zal aan u worden doorbelast. Zie 'betaal- en verzendinfo' voor meer informatie omtrent evt. extra transportkosten.

5) Hoe kan ik betalen?
Via de website kunt u uw betaling doen via Ideal of creditcard (mastercard of visacard). U ontvangt dan een digitale bestelbevestiging, tevens uw factuur op het e-mailadres wat u hebt opgegeven.
Kunt u geen gebruik maken van iDeal of creditcard, dan kunt u kiezen voor vooruitbetaling. Dan dient u het bedrag vooraf zelf over te maken. Kies dan op het bestelformulier voor de betaalmethode "vooraf betalen". U ontvangt dan een digitale factuur en nadat de betaling binnen is, gaan wij uw bestelling verwerken.

6) Hoe weet ik dat ik mijn bestelling geplaatst hebt?
U ontvangt van ons een bestelbevestiging/ factuur op het door uw opgegeven e-mailadres. Indien u iets niet goed heeft ingevuld kunt u dit nalezen op uw bestelbevestiging. Heef u een fout gemaakt of ontvangt u van ons geen bestelbevestiging, neem dan altijd contact met ons op via servicedesk@bedrijfsverhuisdozen.nl.

7) Is een online betaling bij bedrijfsverhuisdozen.nl veilig?
Ja, wij maken gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een coderingmethode om via internet verstuurde gegevens te beveiligen. De verstuurde klantengegevens kunnen door niemand anders dan de ontvanger worden waargenomen. U kunt bij ons via Ideal of via creditcard (VISA en Mastercard) betalen.

8) Wat is IDEAL en is dat een veilige methode?
iDEAL is het nieuwste systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop; iDEAL is een ideale manier om veilig en snel te betalen. U betaalt met iDEAL via de vertrouwde omgeving van internetbankieren van uw eigen bank. Als u online via uw bank (alleen Rabobank, SNS, ABN, Fortis of de Postbank) wilt betalen, kiest u voor het logo van Ideal. U kiest uw bank en komt terecht in het bekende internetbankierprogramma van uw bank.

9) Op welke dagen wordt er bezorgd?
Van maandag t/m vrijdag.

10) Ik ben er niet op opgegeven bezorgdatum?
Indien u niet thuis bent, neem dan direct contact op met onze klantenservice via servicedesk@bedrijfsverhuisdozen.nl. Zie 'betaal- en verzendinfo' voor meer informatie omtrent evt. extra bezorgtransport. 

11) Ik heb iets niet goed ingevuld op mijn bestelformulier?
Stuur ons een e-mail met uw naam, telefoonnummer en ordernummer naar onze klantenservice via servicedesk@bedrijfsverhuisdozen.nl

12) Er gaat iets niet goed met mijn betaling?
Stuur ons een e-mail met uw naam, telefoonnummer en ordernummer naar onze klantenservice via servicedesk@bedrijfsverhuisdozen.nl

13) Retournering
U kunt uw bestelling binnen 7 dagen aan ons retourneren. Na ontvangst van de goederen en vaststelling van onbeschadigdheid zullen wij u het aanschafbedrag van de dozen restitueren. U kunt alleen ongebruikte goederen retourneren en de pallets dienen voorzien te zijn van gesloten straps waarmee de goederen staan vastgesnoerd. Indien er sprake is van (deel)restitutie van uw aankoopbedrag, vallen administratie-, evt. extra transport- of andersoortige kosten daar niet onder. Indien u het retourtransport binnen NL door ons wilt laten verzorgen, bedragen de kosten per pallet minimaal 49,- excl. btw en excl. evt. kosten zoals tol- en veerboten toeslagen. Voor het buitenland geldt een retourtarief van minimaal € 95,- per pallet excl. btw.

Tijdens kantooruren is onze servicedesk telefonisch bereikbaar via 0294-455061.